Zásilkovna modul – chyba „Zadali jste nepovolenou měnu“ (13. 4. 2022)

Dne 13. 4. 2022 naše zákazníky čekalo nemilé překvapení, když zjistili, že nemůžou přenést objednávky do Zásilkovny přes náš modul. Problém se týká globálně všech našich zákazníků. Všem našim zákazníkům píše Zásilkovna API chybu:
„Zadali jste nepovolenou měnu. Můžete zadat buď měnu země, do níž je zásilka směřována, …“

Problém nastal na straně Zásilkovny, kdy bez upozornění změnili formát měny v dodávaném widgetu.
Mnoho let uváděli měnu jako „CZK“, dnes 13. 4. 2022 došlo ke změně a měnu tam uvádějí jako „czk“, čímž ovšem takováto objednávka neprojde přes jejich API, jelikož API očekává „CZK“ (což není konzistentní) – z čehož usuzujeme, že se jedná o chybu, kterou snad brzy opraví.

Zásilkovnu jsme o problému informovali e-mailem i SMS zprávou (telefonicky jsme se nedovolali), zřejmě se dá očekávat, že řeší nápor i ostatních zákazníků, kteří mají stejné otázky ohledně nefunkčnosti.

Tak, či tak, právě vyšel update našeho modulu „shaim_zasilkovna_widget“ (verze 2.0.2), který tento problém vyřeší. Bude nutno tedy modul aktualizovat, pokud Zásilkovna problém nevyřeší na jejich straně.

EDIT 14. 4. 2022:
Chyba už je u Zásilkovny opravena. Bohužel staré OBJ je nutné zadat ručně a nebo stáhnout aktualizaci modulu.
Nové OBJ jsou již OK od doby, kdy Zásilkovna provedla opravu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Prosím, vyplňte toto pole.
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu.
Chcete-li pokračovat, musíte souhlasit s podmínkami