Dříve se hodně dbalo na klíčová slova (meta keywords) kvůli SEO a zákazníci neustále v tomto trendu žijí i dnes a často nás s tímto oslovují, případně v horším případě to prostě vyplňují u každého produktu a to vše úplně zbytečně…
Dříve byly úplně jiné časy a úplně jiná doba, dneska je tato doba již dávno pryč. Google a další vyhledávače už meta keywords nedávají vůbec žádnou váhu již přes 10 let! Zdroj:
https://developers.google.com/search/blog/2009/09/google-does-not-use-keywords-meta-tag (anglicky)
Nový PrestaShop 1.7 už dokonce ani v nastavení SEO u produktů volbu „klíčová slova“ nemá. (starý PrestaShop 1.6 ještě tuto funkci má – ale nevyplatí se jí vůbec používat, protože je naprosto ignorována všemi majoritními vyhledávači)
Nemarněte tedy v roce 2022 čas s vyplňováním klíčových slov. Je to akorát ztráta času, věnujte Váš čas jiným věcem, které mají smysl.
Ostatní meta tagy jsou samozřejmě dále plně funkční a používané (meta titulek, meta popis).
1 komentář. Nechte nové
Souhlasím…meta keywords opravdu nemá smysl vyplňovat, nicméně to rozhodně neznamená, že by klíčová slova jako taková ztratila důležitost. Pořád velice pomůže alespoň základní jednoduchá analýza klíčových slov pro danou kategorii produktů a následně jejich využití- pokud možno ale v názvech a popiscích kategorií + produktů.