Odesílací e-mail e-shopu musí souhlasit s názvem domény, jinak hrozí potencionální problémy s doručováním

Zejména u e-mailové služby Gmail (ale nejenom tam) je poslední dobou problém (zpřísňování kvůli spamu), pokud máte například doménu:
neco.cz, a odesílací e-mail máte [email protected] nebo [email protected]
Gmailu to vadí a poslední dobou tyto zprávy často úplně zahazuje.

Je nutno odesílat e-maily ze správné domény, např. v tomto případě by to mohlo být [email protected]

Odesílací e-mail eshopu změníte v sekci (PS 1.7+):
„Nastavení eshopu“ -> „Kontakt“ -> „Adresy prodejen“ -> „E-mail obchodu“

Pro PS 1.6
„Konfigurace“ -> „Kontakty na prodejny“ -> „E-mail obchodu“

Pokud byste nechtěli e-mail [email protected] používat a chtěli jste používat jiný e-mail (z jiné domény), např [email protected], samozřejmě to není žádný problém. Stačí si nastavit přesměrování zpráv z [email protected] na [email protected].
Návod zde:
Jak nastavit přesměrování e-mailů?

Postup u jiných hostingů může být odlišný, tento postup platí pro hosting OpenServis.

Pokud i přesto máte potíže s nedoručováním pošty, podívejte se prosím na článek:
E-maily z PrestaShopu padají do složky „spam“ – viníkem je nejčastěji SPF a/nebo DKIM

Pokud byste chtěli i nadále používat odesílací e-mail z jiné domény, například Gmailu, je to možné i tak, akorát musíte si nastavit SMTP odesílání e-mailů a ujistit se, že máte správně nastaveno SPF.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Prosím, vyplňte toto pole.
Prosím, vyplňte toto pole.
Zadejte prosím platnou e-mailovou adresu.
Chcete-li pokračovat, musíte souhlasit s podmínkami