Pokud provedete objednávku (nejčastěji na dobírku s nějakým doplatkem), očekáváte změnu na stav „Probíhá příprava„, ale dojde ke změně stavu na „Chyba platby„, jak to vyřešit?
Je to dáno zaokrouhlováním…
Jsou 4 možnosti řešení, vyberte si ten, který Vám nejvíce bude vyhovovat.
A) nastavit hodnotu desetinných míst na nula
U PS 1.6:
Konfigurace -> Hlavní -> Počet desetinných míst -> 0 -> Uložit
U PS 1.7:
Nastavení e-shopu -> Hlavní -> Počet desetinných míst -> 0 -> Uložit
Pokud tuto volbu nenajdete (u každé verze PS 1.7 je to malinko jinak, dost se s tím šachovalo) tak zde:
Mezinárodní -> Lokalizace -> Měny -> vyberte tu měnu, kteoru chcete a nastavte počet desetinných míst na 0 a uložte.
B) zakomentovat v souboru /classes/PaymentModule.php tyto řádky:
/*
if ($order_status->logable && number_format($cart_total_paid, Context::getContext()->getComputingPrecision()) != number_format($amount_paid, _PS_PRICE_COMPUTE_PRECISION_)) {
$id_order_state = Configuration::get(‚PS_OS_ERROR‘);
}
*/
C) odškrtnout ve stavu objednávky (Probíhá příprava) volbu:
„Považovat příslušnou objednávku za dokončenou“ (protože v bodu „B“ se takto detekují pouze obj s označením „logable“, což je právě ta volba, že se má obj považovat za dokončenou 🙂
U PS 1.6:
Objednávky -> Stavy objednávek -> Probíhá příprava (ID 3)
U PS 1.7:
Nastavení e-shopu -> Nastavení objednávek -> Stavy objednávek -> Probíhá příprava (ID 3)
D) použít náš modul Dobírka (verze 2.0.5 a vyšší):
https://psmoduly.cz/platebni-modul-dobirka-platba-na-dobirku-s-vazbou-na-dopravce-277/platebni-moduly.htm
1 komentář. Nechte nové
Děkujeme panu Shaimovi jako vždy za detailní možnosti řešení, zvolili jsme volbu „C“ 🙂